15 lipca 2010

Komiksowy Cytat Tygodnia - Série Jaune, T.40: Elisabeth Bathory


Ze wspomnień Dorko, służącej hrabiny Elżbiety Batory...

Kobiecy krzyk: Aaaahh!
Dorko: Co się dzieje tam na górze?

W pokoju hrabiny..
Dorko: Och!...

Elżbieta Batory: Ach... To ty, Dorko!
Dorko: Tak, ma pani.

Elżbieta Batory: To było takie piękne... fantastyczne... niezwykłe doznanie... ale teraz ona jest martwa...

Elżbieta Batory: Zabierz ją stąd! Zakop gdzieś!

Elżbieta Batory: Oto twoja zapłata! Rób to, co mówię!
Dorko: Dobrze, moja pani! Śladu po niej nie będzie!

Dorko: Wrzucę ją do starej, opuszczonej studni! Nikt jej tam nigdy nie znajdzie!

Dorko: Muszę się pośpieszyć! Już zbliżają się wilki!

Dorko: Zrobione! Hrabina będzie ze mnie zadowolona! Ta służba przyniesie mi więcej, niż mogłam sobie zamarzyć!

Dorko zakończyła swoją opowieść...
Dorko: Tej nocy poznałam prawdziwą naturę naszej ukochanej pani. Od tamtej pory zajmuję się dostarczaniem jej nowych służek.

Dorko: Młodych, prześlicznych wieśniaczek, na których może zaspokajać swoje krwawe żądze.
Ilona: Przypominasz sobie... Za pierwszym razem, kiedy brałam w tym udział... byłam przerażona!

Dorko: Tak.. Ale wystarczył dobrze wypełniony trzos, by przeszło ci to uczucie!
Ilona: He he! To prawda! Pieniądze sprawiają, że zapomina się o wielu rzeczach!

2 komentarze:

  1. podobaja mi sie bohaterki ostatnich kct! najpierw zara, teraz elzbieta batory.. nietuzinkowe kobiety z charakterem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, można dostrzec w KCT pewną ciągłość tematyczną! Co prawda teraz bohaterem będzie facet, podobnie i za tydzień, ale obiecuję już niedługo wrócić do postaci silnych niewiast :)

    OdpowiedzUsuń